اپلیکیشن اندروید

ساخت اپلیکیشن اندروید

خدمات توسعه برنامه های تلفن همراه برای پلتفرم های مختلف

توسعه‌دهندگان نرم‌افزار کاربردی ما متخصصان فن‌آوری خاص صنعت با سال‌ها تجربه  هستند که اپلیکیشن های کاربردی وب و موبایل  را برای انواع کسب و کار ها ارائه می‌کنند.
برنامه نویسان، توسعه دهندگان و مهندسان آویم تیم در تمام زبان های برنامه نویسی محبوب،  و ابزارهای توسعه مهارت بالایی دارند.
ما چرخه کاملی از خدمات طراحی، یکپارچه سازی و مدیریت برنامه را ارائه می دهیم.
توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل ما بیش از یک دهه تخصص در ساخت راه حل هایی دارند که نیازهای بازار را برآورده می کند، هویت برند شرکت ها را تقویت می کند و رشد و گسترش کسب و کار را تشویق می کند.

زبانهای برنامه نویسی

ما از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی مانند Python، Javascript، Java و Ruby on Rails استفاده می‌کنیم تا یک برنامه موبایل یا وب را که برای کسب‌وکار شما سفارشی شده است، توسعه دهیم.
ما از چارچوب‌های سطح بالا استفاده می‌کنیم که توسعه سریع برنامه‌ها و طراحی زیبای UX/UI را برای ایجاد برنامه‌های سفارشی شما مانند Python، Angular، Django و node.js تشویق می‌کنند.

کاری که ما انجام می دهیم

ما خدمات توسعه برنامه تلفن همراه سفارشی را ارائه می دهیم.
ما با استفاده از فن آوری های درجه یک و رویکردهای اثبات شده،
برنامه های تلفن همراه را بر روی پلتفرم های مختلف می سازیم.
خدمات توسعه اپلیکیشن گوشی هوشمند ما عبارتند از:

استفاده از فناوری‌های نسل بعدی، الگوریتم‌های هوشمند و رابط کاربری مدرن

طراحی و توسعه اپلیکیشن های موبایل اندروید و iOS بومی

توسعه اپلیکیشن موبایل براساس React Native

پایگاه های داده

ما از سیستم‌های مدیریت پایگاه‌داده رابطه‌ای و تحلیلی معروف برای توسعه برنامه‌های کاربردی خاص صنعت شما مانند Microsoft SQL Server، MySQL، MongoDB و PostgreSQL استفاده می‌کنیم.

توسعه برنامه موبایل بومی

توسعه‌دهندگان برنامه‌های تلفن همراه ما می‌توانند برنامه‌های بومی با کیفیت بالا را برای سیستم‌های Android و iOS بسازند که با کسب‌وکار و الزامات امنیتی شما هماهنگ باشد.

توسعه اپلیکیشن موبایل هیبریدی

برنامه‌های چند پلتفرمی که به لطف ترکیبی منحصر به فرد از فناوری‌های بومی و برنامه‌های وب، می‌توانند در محیط‌های مختلف کار کنند.

راه حل های توسعه برنامه های کاربردی سفارشی

ما برنامه‌های کاربردی سفارشی را  ایجاد می‌کنیم، ادغام می‌کنیم و مهندسی می‌کنیم که به زبان جاوا ، جاوا اسکریپت ، پایتون ، سی شارپ ، سی پلاس پلاس و سایر زبان‌های برنامه‌نویسی نوشته شده‌اند.

توسعه اپلیکیشن چند پلتفرمی

آویم تیم برنامه‌های Cross-Platform و Hybrid را توسعه می‌دهد تا به کسب‌وکارها کمک کند تا چندین پلتفرم را با استفاده از یک پایه کد برای پلتفرم‌های iOS، Android و Windows هدف قرار دهند. ما برنامه‌های  چند منظوره تلفن همراه را با استفاده از چارچوب‌های مختلف، از جمله Flutter ، React Native ، Xamarin ، Appcelerator، PhoneGap و موارد دیگر ارائه می‌کنیم.

application

پلتفرم توسعه اپلیکیشن اندروید

ما برنامه‌های وب و تلفن همراه را در سراسر دستگاه‌های Android با استفاده از ابزارهای برتر توسعه برنامه Android ، مانند Android Studio، Eclipse و IntelliJ IDEA تولید می‌کنیم.

خدمات توسعه اپلیکیشن

شرکت آویم تیم برنامه‌هایی را توسعه می‌دهد که با مجموعه‌ای قوی از ویژگی‌ها ساخته شده‌اند که به‌صورت سفارشی متناسب با برند شما طراحی شده‌اند. این برنامه‌های کاربردی مقیاس‌پذیر، انعطاف‌پذیر و قابل همکاری می‌توانند به شما کمک کنند تا کسب و کار خودرا روان‌تر و کارآمدتر اداره کنید.

application

طراحی و توسعه UX/UI

ما تجربیات مشتری را  تغییر می دهیم. کارشناسان طراحی UX/UI ما از آخرین فن‌آوری‌ها، معماری‌ها، پیکربندی‌ها و  بهترین روش‌های توسعه تجربه کاربری و رابط کاربری (UX/UI) استفاده می‌کنند تا قابلیت‌های بیشتری را به برنامه سفارشی شما ارائه دهند.

امنیت و انطباق

خدمات توسعه برنامه ما  انطباق با پروتکل های مختلف را(ازجمله مقررات امنیت داده ها، انطباق با PCI، انطباق با GRC، انطباق HIPAA، انطباق FISMA، انطباق با خدمات مالی، انطباق با NDA و موارد دیگر) برای هر پروژه ای که به مجموعه ای از ملاحظات امنیتی و انطباق ها نیاز دارد، تضمین می کند.

ادغام های API

ما با ادغام API های شخص ثالث در سیستم های تجاری فعلی شما، از قابلیت های قدرتمند اشتراک گذاری داده ها استفاده می کنیم. ما حتی APIهای سفارشی را توسعه می‌دهیم که برای گسترش عملکرد برنامه موجود، بهبود عملکرد و موارد دیگر طراحی شده‌اند.

خدمات مهاجرت و تلفیق داده ها

متخصصان ما در انتقال ابر، انتقال پایگاه داده ، و خدمات انتقال داده های قدیمی تخصص دارند، همه داده های حیاتی شما را از چندین پلتفرم در یک نقطه دسترسی ایمن و واحد ترکیب می کنند و به شما این امکان را می دهند که داده های خود را در زمان واقعی در یک سیستم متمرکز مشاهده کرده و نگهداری کنید.
ما برنامه‌های سازمانی با ویژگی‌های غنی، قوی و قابل اعتماد برای کارمندان ایجاد می‌کنیم تا به کارمندان کمک کنیم پروژه‌ها، وضعیت‌ها، کارمندان، وظایف و موارد دیگر را ردیابی و تخصیص دهند.

راه حل های کاربردی مواجه با مشتری

روش‌های توسعه  آویم به ما اجازه می‌دهد تا راه‌حل‌های کاربردی نوآورانه، جذاب و بسیار مقیاس‌پذیری را ایجاد کنیم که قابلیت همکاری و انعطاف‌پذیری بیشتری را نسبت به اکثر راه‌حل‌های موجود در بازار ارائه می‌دهد. در آویم تیم، ما راه‌حل‌های قدرتمند اپلیکیشن مشتری را برای تقویت رشد کسب‌وکار و به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه شما ایجاد می‌کنیم.

application

راه حل های کاربردی وب SaaS

برای کاربرانی که نیاز به دسترسی به وب و/یا تلفن همراه به اینترنت بدون ارتقاء سخت افزاری دارند، ما برنامه های تحت وب Software-as-a-Service (SaaS) ایجاد می کنیم. با ادغام های سفارشی با استفاده از نرم افزار ارائه دهنده شخص ثالث، ما برنامه ایده آلی را ارائه می دهیم که به بهترین وجه با نیازهای کسب و کار شما مطابقت دارد.

راه حل های کاربردی وب IaaS

ما برنامه‌های تحت وب Infrastructure-as-a-Service (IaaS) را مهندسی می‌کنیم تا انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری پیشرفته‌تری را برای سازمان‌ها با اندازه‌های مختلف و بخش‌های صنعتی ارائه کنیم. با ارائه قابلیت‌های رایانش ابری با کارایی بالا، کاربران می‌توانند به تجهیزات شبکه، سرورها، مراکز ذخیره‌سازی داده‌ها و موارد دیگر بر حسب تقاضا دسترسی داشته باشند!

راه حل های کاربردی وب PaaS

ما راه‌حل‌های برنامه کاربردی وب Platform-as-a-Service (PaaS) را توسعه می‌دهیم تا محیطی برای آزمایش، میزبانی، استقرار و نگهداری برنامه‌ها در مراحل مختلف توسعه فراهم کنیم و چندین کاربر را قادر می‌سازیم تا یک حساب واحد را روی یک سیستم چند مستاجر مدیریت کنند.

راه حل های برنامه وب DaaS

توسعه‌دهندگان نرم‌افزار ما راه‌حل‌های برنامه وب Desktop-as-a-Service (DaaS) را مهندسی می‌کنند تا همان ویژگی‌های خدمات پشتیبان ارائه‌شده توسط نرم‌افزار برنامه را با قابلیت استفاده، سفارشی‌سازی و مهاجرت افزوده برای سازمان‌های کوچک‌تر با منابع محدودی که به عملکرد رایانش ابری نیاز دارند، ارائه دهند. .

ابزارهای برنامه نویسی

ما از بهترین ابزارهای برنامه نویسی برای توسعه، طراحی و راه اندازی برنامه های iOS، Android و Windows استفاده می کنیم تا به بهترین نحو با نام تجاری شما مانند Xamarin، IntelliJ IDEA، Docker مطابقت داشته باشد.

application

مشاوره اپلیکیشن وب

تیم ما با کسب و کار شما آشنا می شود تا برنامه های وب را که از قبل استفاده می شود بهینه کند یا ایده های جدید را به فرصت های نوآورانه تبدیل کند. هدف ما کمک به شما برای شناسایی مسائل مناسب برای حل، ایجاد یک برنامه و فعال کردن مسیر موفقیت شما است.
فرصت‌های جدید بازار، مدل‌های کسب‌وکار، و پیشنهادات ارزشی که از اهداف کسب‌وکار شما پشتیبانی می‌کنند را کاوش کنید.
یک نقشه راه استراتژیک ایجاد کنید که به پیش بینی زمان و فعالیت ها کمک می کند و یک استراتژی کارآمد برای ورود به بازار را اجرا می کند.
فناوری مناسب (اینترانت، میکروسایت، وب سایت تجارت الکترونیک، محصول SaaS) را برای نیازهای کسب و کار خود انتخاب کنید.
اگر میخواهید اپلیکیشن های حرفه ای و هوشمند ماننده دیجی کالا، اسنپ، مغز رایانه (خدمات کامپیوتر در محل)، بازار، یا پیام رسان های شبکه مجازی برای کسب و کار شما طراحی توسعه و پیاده سازی شود با آویم تیم تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب ما مشاوره کامل و رایگان را به  شما ارائه دهند.

مدیر عامل آویم تیم
نوشته های من روی وبسایت آویم تیم همگی در این صفحه هستند. هر پنجشنبه با شما به اشتراک میزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.