پلاگین های وردپرس وردپرس

المنتور چیست؟ المنتور پرو یا رایگان؟

سلام من سیامک خالدیان هستم سئو منیجر شرکت آویم تیم. در این مقاله میخوام براتون از افزونه صفحه ساز المنتور بگم پس با من همراه باشید.

 

المنتور چیست؟

دوستان تا به حال حتما اسم سیستم مدیریت محتوای وردپرس به گوشتون خورده. وردپرس دنیای پر از صفحات و قالب های آماده سایته که به شما برای رسیدن به هدفتون در دنیای دیجیتال کمک می کنه. افزونه ی المنتور یکی از افزونه های وردپرسه که کارش هم ساخت صفحه است و یکی از بهترین افزونه های وردپرسه. شما وقتی که از المنتور استفاده می کنید قابلیت این رو دارید که بخش های مختلف سایت وردپرسی تون رو تغییر بدید و طراحی و دیزاین مورد نظر خودتون رو روی سایتتون پیاده کنین بدون این که حتی یک خط کد بنویسین.

المنتور چیست؟

 

نسخه های المنتور

دوستان المنتور در دو نسخه ی رایگان و پرو موجود هستش. در نسخه رایگان المنتور شما از 30 ابزار می تونید استفاده کنید و صفحه خودتون رو بسازید. همه ی این 30 ابزار برای ساخت یک صفحه کافیه اما خیلی از ابزار های مهم برای طراحی صفحه ها در اون ها موجود نیست. در نسخه ی پرو تمامی ابزار هایی که برای طراحی صفحه های پیشرفته تر و کار پسند تر مورد نیازتونه در اختیارتون قرار میگیره.

تمامی این ابزار ها به شما کمک می کنن تا صفحه های بهتری رو طراحی کنین. در این نسخه قالب های بسیار متنوع و جذابی موجوده که به شما امکان طراحی تمام صفحه های مورد نیازتون رو میده.

 

چرا المنتور؟

چون کار با افزونه المنتور خیلی ساده و راحته و رابطه کاری که برای رابط کاری که برای افزونه المنتور در نظر گرفته شده خیلی کارپسند و جذابه.  بذاریدساده براتون توصیفش کنم. فرض کنین که همه چیز برای شما روی میز چیده شده و شما فقط قراره انتخاب کنید تا به جایی برن که شما میخواید. یکی دیگ از مزیت های افزونه المنتور اینه که حالت پیش نمایش برای سایت شما داره و شما میتونین از ویجت های زیاد و مختلفی استفاده کنین تا بهترین نسخه سازگار با سایت خودتونو انتخاب کنین.

 

افزونه المنتور متن باز است؟

بله، افزونه المنتور متن بازه و چی از این بهتر، دیگ ریش و قیچیش دست خودتونه و این مثال دقیقا برای افزونه المنتور صدق میکنه. یک برنامه نویس و توسعه دهنده وب از هیچ چیز به اندازه متن باز بودن یه افزونه هیجان زده نمیشه. وقتی راجب آموزش المنتور صحبت میشه، متن باز بودنش این اجازه رو میده که هر تغییری که برای بهبود افزونه المنتور لازمه، انجام بشه. دوستان وقتی یک افزونه متن بازه ینی هر دو طرف معامله راضی هستن. سازنده افزونه المنتور بابت این آپشن بسیار خیالش راحته، توسعه دهندگان و برنامه نویسان هم میتونن هر تغییری رو که میخوان اعمال کنن و کاربر نهایی هم لبخند رضایت روی لباش باشه.

شاید فکر کنین که برای اینکه تغییری در افزونه المنتور ایجاد  کنین حتما یا باید توسعه دهنده وب باشین یا برنامه نویس. بهتره بگم که سخت در اشتباه هستین فقط اگه یه ذره کد سی اس اس بلد باشی تا بتونی هماهنگی خوبی با قالب سایتت ایجاد کنی.

 المنتور متن باز است؟

 

سرعت بالای المنتور

با دانلود المنتور میتونی سرعت بارگذاری در سایتتو بالا ببری و این یکی دیگه از ویژگی های جالب المنتوره. به طور کلی نوع ساخت المنتور به شکلیه که برای بارگذاری در هر بخش سرعت بالایی رو در بر میگیره. کاربر بعد از اجرای این افزونه هیچ کاهش سرعتی رو حس نمی کنه و این بخش مهم از سرعت بارگذاری بالا در سایته. همچنین افزونه المنتور برای افزایش سرعت وب سایت شما قالب هلو المنتور رو به شما پیشنهاد میده.

 

افزونه های جانبی المنتور

یکی دیگه از خوبیای افزونه صفحه ساز المنتور اینه که با افزونه های مطرح وردپرس سازگاری کلمل داره. سازگاری المنتور با افزونه WPML، سازگاری المنتور با ووکامرس، سازگاری المنتور با ACF، سازگاری المنتور با افزونه یوست YOAST، از خوبی های این افزونه جذاب صفحه ساز المنتوره.

ممنونم دوستان که مقاله من رو تا اخر مطالعه کردید اگر سوالی هم راجب المنتور داشتید میتونید پایین از من بپرسید و من با جون و دل به همه سوالاتون جواب میدم.

سئو منیجر
سیامک خالدیان سئو منیجر در شرکت آویم تیم.

2 دیدگاه ها

  • امیرمحمد 19 شهریور 1401

    آفرین سیامک. هماهنگی با همه افزونه هارو خوب اومدی واقعا بی نظیره به خصوص که ترکیبش با WP Rocket میتونه سرعت سایت رو خیلی خیلی بهتر کنه.

    • سیامک خالدیان 20 شهریور 1401

      ممنونم امیر جان هر چیزی که یاد گرفتم از خودت بوده 3>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.