آزاد

سخت کوش باش و از تلاشت دست برندار

سلام , امیدوارم که حال دلتون خوب باشه.

امروز اومدم که برای اولین نوشته ام روی سایت آویم تیم که میشه گفت برای اولین بار دارم مینویسم , خواستم راجع به خودم بنویسم که شما هم یه نیمچه نگاهی بهش بندازین.

من تقریبا بیشتر از ۱ سال و نیم میشه که به برنامه نویسی علاقه شدیدی دارم , و کسایی که چه داخل چه خارج از ایران برنامه نویس بزرگ و موفقی هستن میرم به پیجشون سرمیزنم یا میخونم راجع بهشون واقعا با سیستم زندگیشون حال میکنم و لذت میبرم.

ولی همیشه به خودم میگفتم من که نمیتونم !! , از بقیه سطح یادگیری ام پایین تره . بعد مدتی به خودم گفتم چرا با خودت اینطوری فکر میکنی و باعث میشی خودتو سرنگون کنی تا نتونی سمت چیزی که بهش علاقه داری بری ؟!

رفتم دنبال اینکه بیشتر راجع بهش پرس و جو کنم , دوس داشتم بیشتر راجع به چیزی که بهش علاقه داشتم بخونم.(اره من یهو همه چیم اتفاق میوفته D;) , تا موقعی که چند مدت پیش بود و گفتم دیگه اینبار شروع میکنم به یادگیری از منابع خوب و آموزش های دیگه.. تا موقعی که قشنگ بتونم راه بیوفتم !!.

حتی اگه نمی تونستم هم مثه کسایی باشم که با سبک زندگیشون حال میکنم , حداقل اداشونو درمیارم . میز کارم , سیستمم , نحوه کار کردنم , نوت برداشتن , حتی سبک موزیکی که گوش میدم و ازش لذت میبرم رو تغییر میدم تا چیزی که دوس دارم رو تجربه کرده باشم !!

شروع کردم آموزش رو و چیزی که من خیلی برای خودم زیاد بزرگش کرده بودم و حتی موقعی که نگاه به کارش میکردم چیزی نمیفهمیدم  , الان کامل متوجه هر خط کدی که نوشته بود میشدم و این برام خیلی حس بزرگی و جذابی بود , البته ناگفته نمونه که به کمک چندتا از استاد و برنامه نویس های بزرگی بوده که من اینجام , حتی از نظر من !! (جای تشکر داره از AG developer) و الان دارم نوشتم رو مینویسم تا به اشتراک بذارم با خیلی از آدما …

خداروشکر الان که دارم یه نیمچه نگاهی به گذشته میکنم و فکر میکنم , همون شخصی بودم که آرزوش رو داشت !! الان داره خودش اونطوری زندگی میکنه یعنی کل سبک زندگیش عوض شده.

دوس داشتم برای اولین بار توی زندگیم با همچین نوشته ای شروع کنم , بعد هر هفته نوشتن رو ادامه بدم و بابت هرچیز ریز و خیلی بزرگ شاکر باشم. (پیشرفت برای همه ماست فقط تلاش میکنم)

تشکر میکنم که وقت گذاشتین برای خوندن این نوشته نه چندان حرفه ای من , بدرود.

 

برنامه نویس
۱سال و نیم هستش که با علاقه شدت یافته سمت برنامه نویسی رفتم و الان نزدیک به ۶ ماهه که کد میزنم و هر اخر هفته یعنی پنجشنبه ها نوشته ای در مورد با هفته ای که پشت سرگذاشتم مینویسم , ممنونم که وقت گران بهاتونو میذارین و یه سری میزنین.

6 دیدگاه ها

  • امیرمحمد قربانزاده 18 شهریور 1401

    آرزوی بزرگترین موفقیت ها رو برات دارم امیرحسین

    • امیرحسین محمودی 18 شهریور 1401

      خیلی ممنونم آقای قربانزاده با زحمتای شما

  • ماهان سلیمان پور 18 شهریور 1401

    awli amirhossein can ba hamin ravand boro

    • امیرحسین محمودی 19 شهریور 1401

      lotf darin khanoume soleymanpour

  • نسرین 18 شهریور 1401

    موفق باشید جناب محمودی

    • امیرحسین محمودی 19 شهریور 1401

      سلامت باشید , موفقیت های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.