ios اپلیکیشن اندروید برنامه نویسی

طراحی اپلیکیشن حرفه ای برای موبایل

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

آیا تابه حال به دلیل طراحی ضعیف اپلیکیشن موبایل خود توسط مخاطبان نادیده گرفته شده اید؟ اگر پاسخ مثبت است، جای درستی آمده اید! تیم طراح اپلیکیشن موبایل آویم تیم برنامه های برنده جایزه را طراحی و توسعه می دهد که برای کاربران مبتدی موبایل آسان و شهودی است. ما به عنوان یک شرکت پیشگام در زمینه طراحی اپلیکیشن موبایل، به شما کمک می کنیم با ایجاد طراحی انسان محور که نیازهای اساسی، هدف و افکار مخاطبان هدف شما را برآورده می کند، توجه کاربران را به سرعت جلب کنید.

طراحان اپلیکیشن موبایل ما به توسعه مبتنی بر طراحی اعتقاد دارند که به ما کمک می کند برنامه های موبایلی را ارائه دهیم که مورد علاقه کاربران است. از زمان ایده‌پردازی تا تکمیل، اصلاح استراتژی طراحی، ترسیم اهداف و ترسیم نمونه‌های اولیه طراحی، ما از نزدیک با مشتریان خود کار می‌کنیم تا تجربه کاربری جذاب و منحصربه‌فرد را ارائه دهیم. با کمک طراحان پرشور، ما موفق به طراحی اپلیکیشن‌های موبایلی شده‌ایم که کاربران را وسوسه می‌کند تا از اپلیکیشن موبایل شما استفاده کنند. علاوه بر این، ما مشخصات کسب و کار شما را در نظر داریم تا طرح هایی را برای اپلیکیشن موبایل شما با بهترین هزینه ارائه دهیم.
آویم‌ تیم خدمات توسعه برنامه تلفن همراه و رایانه را ارائه می دهد که متناسب با نیازهای تجاری، چالش های صنعت و بودجه شما است.

اپ حرفه ای

آویم تیم یک شرکت پیشرو در توسعه برنامه های تلفن همراه است که خدمات نرم افزاری درخشان و مبتکرانه ای را ارائه می دهد که به کسب و کارها کمک می کند تا خود را در صنایع مربوطه خود مستقر کنند. کیفیت صمیمیت و داشتن اصول اخلاقی قوی همان چیزی است که در آویم دنبال می شود.
برخلاف سایر شرکت‌های توسعه نرم‌افزار، ما با ارائه راه‌حل در زمان اعلام شده و بودجه اختصاص‌یافته، برای مشتریان و خدمات آنها ارزش قائل هستیم. ما به عنوان یک شرکت توسعه برون سپاری فناوری اطلاعات پیشرو  با تعهد به تولید راه حل های با کیفیت، با مسئولیت پذیری و اراده برای برنده شدن، پیشرفت می کنیم.
ما در مورد عملیات شرکت خود باز، صادق و روراست هستیم و در هر پروژه از یک خط مشی بهبود مستمر پیروی می کنیم. ما نه تنها شما را با پل اعتماد خود مرتبط می کنیم، بلکه به وعده های خود نیز عمل می کنیم.
پشتیبانی دیجیتال ما در خدمات شما رویکرد کسب و کار شما را تقویت می کند. توسعه دهندگان برنامه های کاربردی تلفن همراه مصمم هستند که یک پایه نرم افزاری قوی و برنامه کاربردی موبایل عصر جدید ایجاد کنند که در کوتاه ترین زمان باعث رشد نمایی و سودآوری شود.
ما جزو برترین شرکت های برون سپاری فناوری اطلاعات در ایران هستیم که برای گسترش و رشد کسب و کار شما با شما شریک می شویم.

app design

خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل ما

طراحی رابط کاربری برنامه، بهبود تجربه کاربر، یا در مورد اصلاح برنامه تلفن همراه فعلی شما باشد، آویم‌ تیم یک مقصد یک مرحله ای برای تمام نگرانی های طراحی برنامه شما است! از طریق خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل ما در می توانید حرکت جسورانه و نوآورانه بعدی خود را در این صنعت شناسایی کنید.

اپ ترکیبی

طراحی رابط کاربری اپلیکیشن

زمانی که نوبت به طراحی یک اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار شما می‌رسد، ما یک رویکرد مناسب ارائه می‌دهیم. و آن هم بدون اینکه بودجه کلی طراحی شما را مختل کند…

طراحی اپلیکیشن IOS

طراحان برنامه تلفن همراه ما چه iPhone، iPad یا Apple Watch باشند، آن را به مقیاس طراحی خواهند کرد. با استراتژی طراحی اثبات شده و جدیدترین فناوری‌ها، ما برنامه iOS شما را طراحی می‌کنیم که با هر اندازه صفحه نمایش سازگار است. علاوه بر این، طرح‌های برنامه iOS ما به شما کمک می‌کند تا از مسیر خود برای پیروزی بر رقبا خارج شوید.

طراحی اپلیکیشن اندروید

چه برنامه های سازمانی باشد، چه آموزش الکترونیکی یا هر برنامه دیگری، ما به دلیل ارائه طرح های متقاعد کننده برای برنامه های Android شناخته شده ایم. در آویم تیم، ما با استفاده از خدمات توسعه اپلیکیشن موبایل اندروید، برنامه‌هایی را که با نیازهای کسب‌وکار شما مطابقت دارند، طراحی، توسعه و استقرار می‌دهیم…

 

طراحی اپلیکیشن رسانه های اجتماعی

ما برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی را برای کاربران پلتفرم‌های مختلف ایجاد می‌کنیم و در عین حال از مزایای رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار شما بهره می‌بریم. تیم ما به شما کمک می‌کند با استفاده از طراحی‌های جذاب اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کرده و به طور موثر ارتباط برقرار کنید…

طراحی اپلیکیشن ترکیبی

طراحی به طور خاص برای هر پلتفرمی را فراموش کنید! با طرح‌های ترکیبی برنامه تلفن همراه ما، برنامه تلفن همراه شما به طور یکپارچه روی هر دستگاهی کار می‌کند بدون اینکه مانع تجربه کاربر شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ایده طراحی خود را با ما در میان بگذارید و ما بقیه چیزها را انجام خواهیم داد!

طراحی اپ حرفه ای

سفارش اپلیکیشن برای انواع کسب و کار

-برنامه املاک و مستغلات

توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل ما می توانند تجربه بهترین اپلیکیشن های املاک و مستغلات در بازار را در کمترین زمان برای کاربران شما بازسازی کنند.

-اپلیکیشن تاکسی

آویم دارای یک تیم با تجربه از توسعه دهندگان حرفه ای است تا راه حل های آماده را نه تنها برای تاکسی سواران بلکه برای رانندگان تاکسی نیز ارائه دهد.

-برنامه آموزشی

ما به عنوان بهترین شرکت برون سپاری فناوری اطلاعات در ایران، برنامه های آموزشی را با حفظ نیازهای شما در اولویت اول خود توسعه می دهیم.
تکنیک‌های یادگیری قدیمی بپرید و امکانات جدید را کشف کنید. آموزش و یادگیری به خودی خود عرصه وسیعی است و بنابراین ما با توسعه نرم‌افزار آموزشی متناسب با نیازهای مختلف شما روبرو هستیم.

از کلاس‌های زنده گرفته تا وبینارها، جلسات ضبط‌شده، ارزیابی پیشرفت، و نمایه‌های کاربری ایمن، آویم تیم از نظر توسعه نرم‌افزار آموزش و یادگیری الکترونیکی، هیچ قدمی برداشته نیست. ما عدالت کامل را با سرمایه گذاری شما انجام می دهیم و کمک قابل توجهی به حسن نیت شما در بخش مربوطه شما می کنیم.
شرکت مشاوره فناوری اطلاعات ما با استراتژی‌های کارآمد برای خدمات مشاوره فناوری اطلاعات به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به ارتفاعات بیشتری دست یابند.
ما شما را با فن آوری های مدرن همراه می کنیم تا به شما کمک کنیم بهترین نتایج را بدست آورید
بخش آموزش و پرورش بسیار گسترده است و الزامات نیز همینطور است. ما به عنوان یک متخصص توسعه نرم افزار آموزش الکترونیکی، به ریشه خدمات مشتری خود می پردازیم و پورتال های یادگیری الکترونیکی سفارشی برای طنین انداز دیجیتال آنها ایجاد می کنیم. ما در ساختن نرم افزارهای سفارشی آموزش الکترونیکی برای مدارس، موسسات مربیگری، کالج ها، دانشگاه ها و سایر موسسات مدیریتی ماهر هستیم.

mobile-application-development

-خواربار فروشی و تجارت الکترونیک

ما برنامه‌های قدرتمند خواربارفروشی و خدمات تجارت الکترونیکی را طراحی می‌کنیم که با طراحی برنامه شگفت‌انگیزمان، تجربه مشتری شما را افزایش می‌دهد.
ما برنامه خدمات خواربار فروشی قدرتمند بر اساس تقاضا را طراحی می کنیم. با توجه به برنامه خسته کننده و پر مشغله مردم، این روزها نیاز به خرید آنلاین مواد غذایی سر و صدای زیادی به پا کرده است. برای ساختن یک برنامه تحویل مواد غذایی برای دستگاه های Android و iOS با ما در ارتباط باشید.
ما به شما کمک می کنیم یک سوپرمارکت مجازی ایجاد کنید تا درآمد بیشتری ایجاد کنید. ما یک پلتفرم بدون دردسر ایجاد می کنیم که در آن مصرف کنندگان می توانند محصولات مورد نیاز روزانه خود را انتخاب کرده و تنها با چند کلیک روی تلفن خود آنها را درب منزل تحویل دهند.

 

-برنامه مراقبت های بهداشتی

ما با راه حل های مقیاس پذیر و مبتکرانه خود، توسعه اپلیکیشن مراقبت های بهداشتی اندروید و iOS را با حداقل سرمایه گذاری ارائه می دهیم.

از مزایای راه‌حل‌های نرم‌افزار مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال برای دستیابی به نتایج بهتر با راه‌حل‌های مراقبت بهداشتی پیشرفته و هوشمند ما استفاده کنید که به خط کار شما احترام می‌گذارد. با تخصص خود در خدمات بهداشتی، راه حل های نوآورانه ای را برای کمک به پزشکان در هر تخصص با ارائه راه حل های مبتکرانه مراقبت های بهداشتی ارائه می دهیم.
راه‌حل‌های مراقبت‌های بهداشتی سفارشی ما به چندین سرویس مرتبط با سلامت مانند سیستم‌های بهداشتی، سیستم‌های بیمارستانی، راه‌حل‌های نرم‌افزار کلینیک که به بیماران خدمات می‌دهند، برای بهبود مراقبت از بیمار، متعادل کردن هزینه‌ها و ایمن کردن PHI ارائه می‌کنند.

ما با یادگیری عمیق آخرین فناوری‌ها پشتیبانی می‌شویم، زیرا ما توسعه‌دهندگان برنامه‌های IoT جامد را برای ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی ایجاد می‌کنیم که نتایج را در طول سفر مراقبت کامل ممکن می‌سازد. با راه حل های برنامه کاربردی اینترنت اشیا سفارشی ما، از مزایای وب، موبایل و دستگاه های پزشکی استفاده کنید تا خدمات نسل بعدی را فعال کنید.

-سفر و گردشگری

به عنوان یک شرکت برتر برون سپاری نرم افزار فناوری اطلاعات، تیم توسعه ما کسب و کار شما را در داخل و خارج درک می کند تا بهترین راه حل ممکن را ارائه دهد.
آویم تیم بهترین شرکت توسعه برنامه های کاربردی سفر در ایران است که بهترین راه حل ها را برای صنعت سفر و گردشگری ارائه می دهد. تیم توسعه برنامه های کاربردی سفری که داریم راه حل های مقرون به صرفه ای ارائه می دهد و پروژه ها را به موقع تحویل می دهد.

ما، یک شرکت توسعه برنامه های کاربردی سفر در هند، توسعه دهندگان برنامه های کاربردی سفر و گردشگری داریم که نیازهای کسب و کار شما را درک می کنند و برنامه های تلفن همراه را توسعه می دهند که به رشد تصاعدی شما کمک می کند.

سیستم رزرو و بلیط الکترونیکی

با استفاده از هوش مصنوعی و محاسبات ابری، تیم کارشناسان ما می‌توانند به شما کمک کنند تا یک پلتفرم ضد هک برای سیستم‌های رزرو و فروش بلیط آسان و تعاملی دریافت کنید.

برنامه موبایل با قابلیت GEO با استفاده از هوش مصنوعی
پنل مشتری، پنل اپراتور و پنل مدیریت برای عملکرد روان
ردیابی لایو

سفر بر اساس تقاضا

برنامه تلفن همراه سفارشی‌سازی شده «تور و سفر» شما قوی خواهد بود. این برنامه به کاربران کمک می کند تا تجربه ای روان را دریافت کنند و بسته های سفر مورد نظر خود را رزرو کنند.

برنامه موبایل اشتراک گذاری سواری و رزرو تاکسی
خدمات ردیابی جغرافیایی
سیستم های تبادل اطلاعات سفر

راه حل های سفارشی ERP سفر

از بودجه‌بندی گرفته تا صورت‌حساب، مدیریت و یکپارچه‌سازی گردش کار حمل‌ونقل با استفاده از اپلیکیشن موبایل تور و سفر آسان می‌شود.

مدیریت خودرو
ردیابی و صورتحساب خودرو
مدیریت حمل و‌ نقل

اپلیکیشن اطلاعات حمل و نقل

برنامه‌های کاربرپسند و تعاملی که توسط شرکت توسعه برنامه‌های کاربردی مسافرتی ما در هند ایجاد شده‌اند، اطلاعات بی‌درنگ را ارائه می‌دهند.

یکپارچه سازی نقشه ها
پیشنهادات مسیر بهینه شده
اطلاعات حمل و نقل عمومی

تیم توسعه‌دهنده برنامه‌های کاربردی سفر و گردشگری ما به ارائه چیزی کمتر از کمال اعتقاد دارد. شرکت توسعه برنامه های کاربردی سفر ما در هند برای سال ها به مشتریان خدمت می کند و آماده است تا به شما در دستیابی به ارتفاعات بیشتر کمک کند.

-بانک و امور مالی

به دنبال راه حل های نرم افزاری برای راه حل های مالی و بانکی هستید؟ برنامه های تلفن همراه ما کارایی، چابکی و رشد مداوم را ارائه می دهند.

آویم تیم یک شرکت توسعه نرم افزار بانکی و مالی است که به مشاغل اجازه می دهد تا برنامه موبایل بانکداری و مالی خود را توسعه دهند. هدف ما ارائه عالی و ارائه بهترین راه حل های در کلاس به مشتریان است. تیم توسعه‌دهندگان نرم‌افزار بانکی و مالی ما برنامه‌های سفارشی‌سازی شده‌ای را توسعه می‌دهند که نیازهای تجاری مشتریان را برآورده می‌کند و به رشد تصاعدی آنها کمک می‌کند.
شرکت توسعه نرم‌افزار بانکی و مالی ما به شما کمک می‌کند تا با کمک برنامه‌های کاربردی و قوی موبایل به اهداف تجاری خود برسید.
با کمک برنامه های تلفن همراه ایجاد شده توسط شرکت توسعه نرم افزار بانکی و مالی ما، یک تجربه تجارت الکترونیک عالی در انتظار شما و مشتریانتان است.

برنامه های تعامل

یک تجربه مشتری شخصی توسط شرکت توسعه نرم افزار بانکی و مالی ما ارائه می شود. این برنامه ها بینش های مبتنی بر داده را برای برآوردن نیازهای هر مشتری ارائه می دهند.

پورتال های گزارش بازار سهام و مالی

تجربه مدیریت مالی شخصی

مقایسه خدمات بانکی

برنامه های بانکی و مالی ما با جدیدترین ویژگی ها برای حفظ مشتریان و جذب کاربران جدید بارگذاری شده است. از ساخت کیف پول های بلاک چین گرفته تا درگاه های پرداخت برنامه های بانکی و مالی، توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل ما آماده ارائه راه حل های نوآورانه به شما هستند.

برنامه های تجزیه و تحلیل داده ها

بازاریابی، تصمیم‌گیری، بهینه‌سازی درآمد و همه ویژگی‌های دیگری که نیاز به تجزیه و تحلیل حجم زیادی از داده‌ها دارند با این برنامه‌ها آسان می‌شوند.

برنامه های کلان داده با مدیریت فرآیند
پورتال های ERP/CRM
برنامه های برنامه ریزی

برنامه های مدیریت ریسک

کاهش جرم و جنایت، مدیریت خطرات و اطمینان از انطباق را می توان با کمک برنامه های مدیریت ریسک آسان کرد.

مدیریت جریان نقدی
تضمین امنیت اپلیکیشن
ارزیابی ریسک و تصمیم گیری

برنامه های مدیریت دارایی

برنامه های مدیریت دارایی دارای مقادیر زیادی داده هستند که به کاربران کمک می کند تا دارایی های خود را مدیریت کنند.

مدیریت دارایی موبایل
ابزارهای اتوماسیون و پیکربندی
سیستم ردیابی دارایی با استفاده از بارکد

نرم افزار مالی سازمانی

برای ارائه خدمات به مشتریان از طریق اینترنت، برنامه‌های مالی سازمانی توسط شرکت توسعه نرم‌افزار بانکی و مالی ما ساخته شده‌اند.

نرم افزارهایی که از امضای دیجیتال پشتیبانی می کنند
حسابداری و مدیریت معاملات از طریق اپلیکیشن ها
نرم افزار تیم فروش

خدمات توسعه نرم افزار بانکی و مالی که در شرکت خود ارائه می کنیم به کاربران این امکان را می دهد که در ارتباط باقی بمانند و راه حل های بانکی و مالی را در هر کجا که هستند بیابند.

-لجستیک و حمل و نقل

راه‌حل‌های توسعه برنامه تلفن همراه ما به حل مشکلات پیچیده‌ای که مدیریت ارشد کسب‌وکارهای بزرگ، متوسط ​​و کوچک با آن‌ها مواجه هستند، کمک می‌کند.
ما به‌عنوان یک شرکت پیشرو در توسعه نرم‌افزار لجستیک و حمل‌ونقل در هند، راه‌حل‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهیم که شامل ویژگی‌های برتر مانند تجزیه و تحلیل مسیر، موقعیت مکانی زنده GPS، رایانش ابری برای هر اندازه کسب‌وکار است. با تیمی متشکل از چندین توسعه‌دهنده، ما راه‌حل‌های نرم‌افزاری لجستیک و حمل‌ونقل مقیاس‌پذیر، مبتکرانه، مبتکرانه و قابل اعتماد را برای مشتریان خود از سراسر ایران ایجاد میکنیم.
ما یک تیم پیشرفته برای توسعه نرم افزار لجستیک و حمل و نقل داریم که تمام نیازهای شما را در توسعه برآورده می کند.
توسعه برنامه با لمس شخصی برای تمام نیازهای شما از طریق فناوری های پیشرفته مانند هوش مصنوعی.

تاکسی و برنامه حمل و نقل عمومی
اپلیکیشن فروشنده خودرو مبتنی بر هوش مصنوعی
برنامه های مدیریت حوادث راه آهن

برنامه های درخواستی

به سرعت برنامه های حمل و نقل و لجستیک را با یک رابط کاربری سفارشی، ویژگی های پیشرفته، پانل تجزیه و تحلیل همراه با راه حل های نوآورانه دریافت کنید.
داده ها از طریق امکانات ذخیره سازی ابری ایمن می شوند
جی پی اس و نقشه ادغام با حصار جغرافیایی
سیستم الکترونیکی برای سهولت

برنامه های کاربردی پشتیبانی خودرو

طراحی نرم‌افزاری را دریافت کنید که تجربه تعاملی شما را در برنامه پشتیبانی وسیله نقلیه شما از طریق هوش مصنوعی و ابر افزایش می‌دهد.

راه حل های GPRS، WLAN و Middleware

ادغام GPS و حصار جغرافیایی

اسکن بارکد، راه حل های ثبت علامت

نرم افزار مدیریت سلامت

این نرم افزار به طور ویژه برای توسعه محصولات دیجیتال و شرکت های تجارت الکترونیک توسعه یافته است.

درگاه های پرداخت و برنامه های کاربردی شبکه
برنامه های تشخیص تصویر
صورتحساب، حساب ها و برنامه های مدیریت منابع انسانی

مهارت ما در خدمات توسعه نرم افزار لجستیک و حمل و نقل

به‌عنوان یک شرکت پیشرو در توسعه برنامه‌های لجستیک، کارشناسان ما به راحتی راه‌حل‌هایی را برای همه مشکلات پیچیده حمل‌ونقل و تدارکات شما پیدا می‌کنند تا به شما کمک کنند تا در صنعت مستقر شوید.

مدیر عامل آویم تیم
نوشته های من روی وبسایت آویم تیم همگی در این صفحه هستند. هر پنجشنبه با شما به اشتراک میزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.