برنامه نویسی

تفاوت های فریمورک لاراول با فالکون در چیست

تفاوت فریمورک لاراول با فالکون

هنگام مقایسه فالکون و لاراول  ، آویم تیم لاراول  را برای اکثر افراد توصیه می کند.
در سوال “بهترین چارچوب های وب برای ایجاد یک وب REST API چیست؟” لاراول  در رتبه هفتم و فالکون در رتبه 19 قرار دارند. این یک مقایسه بی طرفانه خواهد بود زیرا من مالک هیچ یک از اینها نیستم و هیچکدام از آنها بودجه دریافت نمی کنم. من فقط یک برنامه نویس ساده هستم.

تفاوت فریمورک لاراول با فالکون

فالکون در مقابل لاراول

هنگام ارزیابی این دو راه‌حل، بازبینان استفاده و راه‌اندازی لاراول را آسان‌تر دریافتند. بازبینان همچنین احساس کردند که تجارت با لاراول به طور کلی آسان تر است. با این حال، بازبینان احساس کردند که مدیریت هر دو محصول به یک اندازه آسان است.
داوران احساس کردند که لاراول نیازهای کسب و کار آنها را بهتر از فالکون برآورده می کند.
هنگام مقایسه کیفیت پشتیبانی مداوم محصول، بازبینان احساس کردند که فالکون گزینه ترجیحی است.
برای به‌روزرسانی ویژگی‌ها و نقشه‌های راه، بازبینان ما جهت لاراول را به فالکون ترجیح دادند.

لاراول معروف ترین فریم ورک در حال حاضر و Phalcon سریع ترین فریمورک تا کنون است. بنابراین این دو به نظر من بهترین ها هستند. بیایید واضح بگوییم که Symfony، Yii، Cake یا Code Igniter یا فریمورک های دیگر نیز عالی هستند، اما این پست بر اساس Laravel و Phalcon خواهد بود زیرا من از هر دو استفاده کردم تا زمانی که در مورد آنها اطلاعاتی کسب کنم که بتوانم مقایسه ای اساسی انجام دهم.
فالکون

فالکون و Laravel را با هم مقایسه کنید

بر اساس داده های ترجیحی از نظرات کاربران. فالکون با 714 بررسی  4.1/5 ستاره می گیرد. در مقابل، لاراول با 93 بررسی، 4.7/5 ستاره می گیرد. امتیاز هر محصول با داده های بلادرنگ از بررسی های تایید شده کاربران محاسبه می شود تا به شما کمک کند بهترین انتخاب را بین این دو گزینه داشته باشید و تصمیم بگیرید که کدام یک برای نیازهای تجاری شما بهترین است.

مدیر عامل آویم تیم
نوشته های من روی وبسایت آویم تیم همگی در این صفحه هستند. هر پنجشنبه با شما به اشتراک میزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.