آموزش وردپرس

خدمات رفع اشکالات و خطاهای وردپرس در کمترین زمان

بهترین سرویس رفع خطاهای وردپرس

سرویس رفع خطاهای وردپرس آویم تیم متشکل از توسعه دهندگان وب بسیار ماهر است که تجربه توسعه برنامه های وب اصلی برای استفاده از چارچوب های مدرن مانند ASP.net، Laravel، CodeIgniter، Java، Python و غیره را دارند.

wordpress

ما مشکلات وردپرس شما را حل می کنیم

شرکت آویم تیم خدمات کامل رفع خطاهای وردپرس را ارائه می دهد.
در اینجا چند نمونه رایج از وظایف وردپرس وجود دارد که می توانیم برای شما انجام دهیم. ما همچنین می‌توانیم از کارهای سفارشی که با دستورالعمل‌های خدمات ما مطابقت دارند پشتیبانی کنیم .

wordpress

خطای تصادفی

شایع ترین علت این خطا فایل htaccess. خراب است. ممکن است به دلیل نصب افزونه یا هر تغییر دیگری خراب شود. با آویم تیم از شرش خلاص شوید!

خطای سرور داخلی

دلایل احتمالی خطای سرور داخلی در وردپرس خراب شدن فایل htaccess و محدودیت حافظه PHP است. ما آن را برای شما حل می کنیم!

خطای WP White Screen of Death

علت اصلی این خطا، تم معیوب با خطاهای کد PHP یا محدودیت حافظه است. اکنون آن را حل کنید!

خطاهای 404

خطاهای 404 تا آنجا که به رتبه بندی وب سایت مربوط می شود، اسپویلر هستند. رفع سریع آن هارا به ما بسپارید.

خطای خروج مداوم

اغلب کاربران با مشکل خروج مداوم از وب سایت مواجه می شوند. در سرویس رفع خطاهای وردپرس ما، به راحتی از این وضعیت خارج شوید.

حداکثر خطای زمان اجرا

وقتی سعی می کنید به هر صفحه ای در وب سایت خود دسترسی پیدا کنید، زمان زیادی طول می کشد، به این معنی که بارگذاری کد زمان زیادی می برد.

خطای آپلود رسانه

خطای آپلود رسانه وردپرس زمانی رخ می دهد که می خواهید تصاویر را آپلود کنید، سپس “خطای HTTP” پر می شود.

ارتباط منقضی شده

یکی دیگر از خطاهای رایج وردپرس، «زمان اتصال به پایان رسیده» است که توسط سرور مشترک پربار ایجاد می شود.

بازیابی یک سایت هک شده

اگر سایت شما توسط یک شخص ثالث مخرب تخریب شده است، مهم است که نه تنها اثرات را پاک کنید، بلکه از تکرار مجدد آن جلوگیری کنید . ما منبع مشکل را حذف می‌کنیم، مقداری حفاظت به سایت شما اضافه می‌کنیم و با پشتیبان‌گیری‌های خود راه‌اندازی می‌کنیم تا در آینده خط دفاع دیگری اضافه کنیم .

به روز رسانی های منظم

وردپرس باید همراه با تمام افزونه ها و تم ها به روز شود. به روز رسانی ها می توانند باعث تداخل یا خطا شوند یا ممکن است با تنظیمات وب سرور مانند نسخه های PHP تداخل داشته باشند. ما سایت شمارا از همه این ها محفوظ خواهیم نگه داشت.

نظارت پیشگیرانه

سیستم مانیتورینگ پیشرفته ما به‌طور خودکار بررسی می‌کند تا مطمئن شود سایت‌ها همانطور که باید کار می‌کنند. اگر زمان خرابی شناسایی شود، متخصصان ما بلافاصله بررسی این موضوع را آغاز می کنند.

افزایش سرعت سایت وردپرس

یک سایت کند مشتریان را به جای دیگری مجبور می کند تا بروند . بهینه‌سازی‌هایی وجود دارد که ما می‌توانیم انجام دهیم که زمان بارگذاری را کاهش می‌دهد، برای مثال با ذخیره داده‌ها در حافظه پنهان برای متوقف کردن یک سایت. این می تواند نرخ پرش در وب سایت شما را کاهش دهد و تجربه بازدیدکنندگان شما را بهبود بخشد.

مهاجرت وردپرس

نیاز به جابجایی سایت خود دارید؟ ما آن را برای شما انجام خواهیم داد و  100٪ از  ثبات داده ها اطمینان حاصل می کنیم. ما حتی می‌توانیم به شما کمک کنیم تا DNS را تغییر دهید و پیش‌نمایش سایت خود را قبل از اینکه در مکان جدید منتشر شود، مشاهده کنید.

ما هر نوع مشکل وردپرس یا هر گونه خطای فنی سئو سایت شما را برطرف می کنیم.

مدیر عامل آویم تیم
نوشته های من روی وبسایت آویم تیم همگی در این صفحه هستند. هر پنجشنبه با شما به اشتراک میزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.